K-Active Tape 5 cm/17 m

Taśmy do tapingu w 17-metrowej rolce

Jeśli stosują Państwo metodę tape kinesio i szukają taśm do tapingu, które starczą na dłużej, polecamy prezentowany pod tym linkiem produkt K-Active. Są to autentyczne taśmy kinesio, produkowane przez japońską markę NITTO DENKO, która używa w swoich wyrobach najwyższej jakości materiały. Oferowane 17-metrowe taśmy do tapingu wykonane zostały z miękkiej, bawełnianej tkaniny i mają akrylową warstwę klejącą, która aktywowana jest przez potarcie produktu. Zastosowany w tych taśmach klej jest bezpieczny dla skóry, a jednocześnie doskonale utrzymuje je na właściwym miejscu przez kilka dni po nałożeniu.

Na co działają oferowane taśmy?

Przypominamy, że taśmy do kinesiotapingu stosowane są zarówno leczniczo, jak i profilaktycznie. Mają potwierdzoną skuteczność w łagodzeniu bólów pourazowych, pooperacyjnych oraz bólów spowodowanych chorobami reumatycznymi. Równie dobrze zdają egzamin jako terapia dla zespołów bólowych kręgosłupa, w których zwalczają nie tylko ból, ale też towarzyszące mu zawroty głowy lub problemy z motoryką. Taśm tych używa się również po to, aby zapobiegać ewentualnym kontuzjom u osób, które prowadzą aktywny tryb życia.

Czemu warto wybrać taśmy z naszej oferty?

Kupując 17-metrowe taśmy do tapingu, zyskują Państwo produkt, który starcza na wiele zastosowań. Dodatkowo wybierając taśmy z naszej oferty i zamawiając ich większą ilość, w koszyku automatycznie naliczy się mniejsza cena za jednostkowy produkt. Potwierdzone w dni robocze do godziny 14.00 zamówienia realizujemy już tego samego dnia, dlatego otrzymają Państwo swój towar w możliwym najkrótszym czasie wysyłki.

Sortuj według:
Wyświetl po produktów